אידוי קנאביס

אידוי בוופורייזר עם מים

אז סוף סוף הפסקתם עם העישון, ועכשיו אידוי הוא הקטע החדש שלכם! מזל טוב, אתם על הדרך הנכונה להפוך לגרסה בריאה יותר של עצמכם, ואנחנו מתערבים על זה שגם האנשים הקרובים אליכם שמחים בשבילכם ובשביל הריאות שלכם. אבל רגע רגע… יש סיכוי שאתם עדיין לא נראים מאושרים מספיק מההרגל החדש שלכם? בואו נראה, האם אידוי של עשבים יבשים מרגיש לכם יבש מדי ומגרה לכם את הגרון במשך רוב תהליך האידוי? אם אתם מרגישים ככה, יכול להיות שזה הזמן לשקול לצרף תוסף זכוכית או "באבלר" לוויפורייזר שלכם.

מהו ה"באבלר"?

כמו שהשם מרמז, הבאלבר הוא כלי מים לוויפורייזר. לרוב הוא עשוי זכוכית, ממלאים אותו במים ומלבישים אותו על תא החימום של הוופורייזר. הוא עובד כמסנן מים לאדים בזמן שהם עוברים דרכו כשאתם לוקחים שאיפה. תהליך זה "מרכך" את האדים וגורם להם להיות חלקים וקרירים יותר עם הלחות שמתווספת להם. כך שאם אתם רגישים, או כשאינכם חשים בטוב, החזקה של באבלר ברשותכם תגרום לתהליך האידוי להיות נעים ובאמת מרגיע. אך לא כל הוויפורייזרים מגיעים עם תוסף זה. כדי לדעת אילו מכשירי אידוי כן מגיעים עם תוסף מים, המשיכו לקרוא: ה-אמביט פלוס באבלר מתאים מאוד למי שאוהב וופורייזר דיגיטלי ודיסטרקטי עם כמות אדים הגונה והתחושה הבועתית שמתקבלת מהבאלבר. המיני באנדל מגיע עם באבלר שכלול בתוך המארז. חיבור הבאבלר לוויפורייזר מתבצע בקלות והשימוש בו פשוט ביותר.

אתם תוהים "איך אני מנקה אותו?"

אז ככה, כמו שאתם יודעים, הבאבלרים הם עדינים ועשויים מזכוכית, ואתם שואפים מים דרך זכוכית. אז כשאתם מחליטים לנקות את כל החלקים של הוויפורייזר, כולל הבאבלר, שימו לב שאתם עושים את זה נכון. 

קצת חומר למחשבה…

להכנס לסגנון חיים בריא יותר כרוך בהרבה גורמים שיש צורך לשקול. האידוי הוא דרך מעולה להפסיק עם הרגל רע אחד. והמים? הם מרכיב חשוב בשמירה על תפקוד נכון של הגוף הבריא שהחלטתם לתת לו את תשומת הלב הדרושה לו, והם משפיעים המון על פעילויות היום יום שלנו, שאחת מהם היא אידוי בוופורייזר עם באבלר.

עשו את הבחירות הנכונות…

אידוי בוופורייזר עם מים