אידוי קנאביס

אידוי קנאביס | הדרך האידיאלית בשביל האוכלוסיה המבוגרת

ההכרזה האחרונה של ווילי נלסון על כך שהוא לא יעשן עוד קנאביס, עוררה פליאה ברחבי עולם הקנאביס. אבל לא לדאוג, משפחתו הבטיחה לנו. הוא ימשיך לצרוך קנאביס באידוי ובדרכים אחרות. למרבה המזל עבור מבוגרים שאינם יכולים או רוצים לעשן, אידוי יכול לספק את ההשפעות הפועלות במהירות, בלי להפעיל לחץ על ריאותיהם. אידוי היא טכניקה שלובשת צורות רבות. אידוי תפרחת (פרחים) קנאביס – היא דרך בטוחה וחסכונית עבור מבוגרים לצרוך את התרופה שלהם.

אידוי מול עישון

עישון קנאביס, בג׳וינט, בפייפ או במכשיר אחר, שורף את פרחי הקנאביס. השריפה משחררת באופן לא יעיל את הקנבינואידים המופעלים בצמח, משנה את המבנה של חלק מהמרכיבים ומייצר זפת ותוצרי לוואי לא רצויים אחרים. העשן יכול להיות קשה ומגרה לריאות. דבר זה יוצר ריח מיידי וריח מתמשך שלא כולם אוהבים אותו. אידוי פרחי קנאביס לעומת זאת, כרוך בחימום הקנאביס לטמפרטורה בה הקנבינואידים בפרח מתחממים והופכות לאדים, אשר נשאפים לאחר מכן. האדים קרירים פי 10 ונקיים בהרבה מעשן, פחות מגרים לריאות וחסרי ריח. תהליך האידוי משמר גם יותר מהקנבינואידים המועילים, כך שקצת פרח עובר דרך ארוכה. עבור מטופלי קנאביס מבוגרים, התרופה יכולה להיות הוצאה כספית לא קטנה, שאינה מכוסה בביטוח. מכל מוצרי הקנאביס, פרח הוא בדרך כלל החסכוני ביותר, ומספק את התמורה הטובה ביותר לכסף. מציאת הזן האופטימלי כרוך לעתים קרובות בתהליך של ניסויים בזנים שונים. בעזרת מאדה (וופורייזר) שעובד עם תפרחות, ניתן להתנסות בכמויות קטנות של זן אחד או אולי כמה זנים שונים כדי לגלות מה עובד הכי טוב עבורך, בצורה מתוזמנת וללא הוצאה כלכלית גדולה מידי. יתרון נוסף לאידוי הוא היעילות של צריכת התרופה בטמפרטורה ספציפית, המאפשרת שימוש חוזר באותו חומר מספר פעמים, מכיוון שניתן להפיק אפקטים שונים על ידי הגדרות חום שונות. עם הזמן, ההשקעה הכספית בוופורייזר, תחזיר את עצמה כי אתם מפסיקים להוציא כסף על – ניירות גלגול, פילטרים וטבק/תחליף טבק. וופורייזר יכול להכין מתנה חג מצוינת להורים שלך או לחברים וקרובי משפחה מבוגרים.

אך האם וופורייזר הוא מוצר ידידותי למשתמש המבוגר?

ד"ר בנימין קפלן, מייסד מרפאת CED של בוסטון, ממליץ למטופליו המבוגרים לאדות פרחי קנאביס. "עבור הצרכנים הפחות מנוסים, אידוי פרחי קנאביס מספקים רמפה איטית עד לתוצאה רצויה, בין אם הקלה בכאב, הפחתת חרדה או עזרה בהירדמות." קפלן מגלה שמטופליו המבוגרים מצליחים לאמץ שימוש בוופורייזר לאידוי פרחי קנאביס די טוב. החולים ״המציקים״ ביותר הם אלה עם דלקת פרקים או חולי פרקינסון, מכיוון שלעתים קרובות מכשירים אלה דורשים לחיצה על כפתורים קטנים.

לסיכום

אידוי פרחי קנאביס היא דרך טעימה, מהנה ונוחה יותר עבור מבוגרים לשאוף קנאביס. זה גם מאפשר להם לנסות סוגים רבים של זנים כדי למצוא מה הכי מתאים להם (היות ובמכשיר אידוי ניתן להכניס כמות קטנה ביחס לעישון). אבל, לפחות בהתחלה, הם כנראה יזדקקו לעזרה ללמוד את השימוש במכשיר שלהם. ואלה עם בעיות מוטוריקה עשויים לדרוש סיוע בתפעול ובטעינת המכשיר. באופן כללי, כדאי להזכיר לחברות מכשירי האידוי כי מבוגרים משתמשים בקנאביס כתרופה, ויהיה זה מחשבת קדימה להבטיח שעיצוב המוצר, הממשק וההוראות יביאו בחשבון גם את הצרכים שלהם. בענף הקנאביס בפרט, יש נטייה לראות את הדור הצעיר בעיקר, אך קנאביס הוא תרופה לכל הגילאים, כפי שיתברר יותר ויותר עם הזמן. לאחר בדיקה ארוכה של מספר רב של דגמים, מכשיר האידוי המומלץ לאוכלוסיה המבוגרת הוא מכשיר – לגאסי PRO

אידוי קנאביס | הדרך האידיאלית בשביל האוכלוסיה המבוגרת