אידוי קנאביס

וופורייזר מומלץ – ארבעת המינים של טבע נייצ'ר

אצלנו בטבע נייצ'ר מתמחים ב4 סוגים של מכשירי אידוי: וופורייזר לעשבים, וופורייזר למיצויים, מוד אידוי לנוזלים ועט אידוי לנוזלים. לכבוד החג בחרנו את הפייבוריט שלנו מכל אחד מ4 הסוגים.

וופורייזר נייד לתפרחת – LEGACY PRO

ארבעת המינים של טבע נייצ'ר

מכשיר אידוי לעשבים מבית חברת אייר וייפ בעל שיטת חימום היברידית ואפשרות להחליף סוללה. בשונה מרוב מכשירי האידוי בשוק, הלגאסי פרו בנוי בצורה שבה תא המילוי רחוק מהפיה. היתרון בשיטה הזו היא שיפור משמעותי בתחושה בגרון והטעם. קיימים עוד מגוון רחב של יתרונות, לרשימה המלאה כנסו ללינק

וופורייזר לאידוי דרך מים – AMBIT PLUS BUBBLER

ארבעת המינים של טבע נייצ'ר

האמביט פלוס הוא גרסה משופרת של מכשיר האמביט מבית ויונט. עם שיפורים קטנים במכשיר הגיעה אליינו תוספת מושלמת של באבלר גדול שיכול להכיל כמות אדים מכובדת בכל שאיפה. היתרון הגדול ביותר מבחינתנו הוא שהמכשר הזה פשוט נותן מענה לכל זמן וסיטואציה במהלך היום. מתחיל בניידות ונוחות שימוש מרשימה מחוץ לבית ועד לשאיפות מפלצתיות עם הבאבלר בשעות הערב. בשונה מבאבלרים אחרים הנכרים בישראל, האמביט פלוס והבאבלר לא מחוברים בזמן השימוש מה שמאפשר לנתק אותו בצורה קלה בסוף השאיפה ולייצר מנגנון של צ'וק.  

וופורייזר לשמן | עט אידוי – OLEO VAPE PEN

וופורייזר אולאו וייפ פן 2 | מכשיר אידוי למיצויים

האולאו הוא עט אידוי בפיתוח ישראלי. אלגנטי ועמיד מבית אולאו וייפ. העט עובד עם חיבור הברגה 510 ומציע 3 רמות חום, מנגנון חימום מקדים, טעינת TYPE C, ציפוי למניעת חימום וסוללה של 400 MAH. האולאו יודע לנצל את רמת החום בהתאם לסמיכות הנוזל שבמחסנית ולכן נותן להנות מטעם עשיר וניצול חומר מעולה. 

וופורייזר נייח לתפרחת – VOLCANO CLASSIC

וופורייזר נייח וולקנו קלאסיק מבית STORZ & BICKEL

הוולקנו הוא חלוץ מכשירי האידוי בעולם ומיוצר על ידי סטורז אנד ביקל הגרמנים. בשונה מכל המכשירים שעליהם דיברנו עד עכשיו, הוולקנו הוא מכשיר בייתי עם חיבור לחשמל והשאיפה ממנו נעשית בעזרת בלון אדים. 

חג שמח!!

שנהיה לראש של וייפ ולא לזנב של ג'וינט. אמן. 

ארבעת המינים של טבע נייצ'ר