קנאביס רפואי

הדרך הנכונה לאחסון קנאביס

צמח הקנאביס מלא ביתרונות בריאותיים רבים שטרם נתגלו. הוא בעל תכונות רפואיות טובות למחלות רבות, אשר הוכחו כי הן מטפלות באנשים רבים. עם עלייה במדינות בהן אושרה ליגליזציה – כלומר קנאביס לצורכי פנאי, הרבה אנשים ישכחו בדרך כלל את היתרונות הללו של הצמח. בין אם זה רפואי או לצורכי פנאי, אחסון קנאביס הוא חיוני בכדי לשמור עליו מספיק טוב כדי להישאר לאורך זמן. ישנן כמה טכניקות ששימשו לשמירה על הרעננות. עם זאת, האם הקפאת קנאביס היא אחת מהטכניקות הללו? במאמר זה, נסקור את המתרחש לאחר הקטיף. בהתייחס לאחסון קנאביס בכדי למקסם את חיי המדף, ישנן אפשרויות טובות לבחירה כך שתוכלו לשמור על ארומה ופרופיל הטעם. חשוב לציין כי לא כל טכניקת אחסון קנאביס מספקת את הלחות והתאורה בטמפרטורה המתאימים למשך זמן ממושך. בואו נסתכל כעת על היסודות של אחסון קנאביס.

ראשית, היסודות

כשאתה מאחסן קנאביס, אתה יכול להתחיל להשתמש בשיטות בסיסיות ופשוטות. דבר חיוני שכדאי לזכור תמיד הוא, שקנאביס אוהב את טמפרטורות קרירות יותר ברגע שהוא עובר את תהליך הריפוי. אם צמח הקנאביס עולה על 25 מעלות צלזיוס, עובש וטחב נכנסים די בקלות. לעומת זאת בטמפרטורות חמות יותר, הצמח עלול להתייבש ולהתפורר בגלל כל השמנים האתריים שהוא מאבד. דבר המקשה על הצריכה והמראה שלו. מצד שני, אם הטמפרטורה נמוכה מדי, זה יכול להפחית את רמת העוצמה. כדי להפיק את המיטב מהקנאביס שלך, עדיף שתהיה טמפרטורה שבין 15 ל 20 מעלות צלזיוס. בנוסף לזה עדיף שהקנאביס יישמר במקום חשוך עם לחות של עד 60%, מכיוון שזה יחסום את קרני השמש וישמור על טעם הקנאביס ועוצמתו. אז בתכלס, מהי השיטה המוצלחת והיעילה ביותר לאחסון קנאביס?

אז … האם אתה יכול להקפיא קנאביס?

למרות שאתה יכול להקפיא את הקנאביס, יתכן שזה לא הדרך הטובה ביותר לאחסון שלו. ההסבר הקצר הוא שזו לא השיטה הנכונה לאחסון הקנאביס. כמובן ששיטה זו בהחלט תאט את תהליך ההזדקנות של הקנאביס, וזה יכול לעזור לפרחי הקנאביס להישאר מוצקים ועמידים יותר. מצד שני, קנאביס לא יכול לשרוד ללא אוויר בזמן שהוא נרפא. לרוב הקנאביס יתיישן במשך מספר ימים לאחר הקטיף ותהליך הייבוש. לכן, כשהוא עולה על המדפים, הוא כבר נרפא ומוכן לשימוש. עם זאת, כאשר הקנאביס יושב על מדף, הוא ימשיך את הדקרבוקסילציה שלו, יעביר את ה- THC-A ל- THC, שרוב המשתמשים הפנאי אוהבים. כאשר הטמפרטורה יורדת כמו שהיית מקפיא אותה, יאט את התהליך באופן משמעותי, מה שיוביל להפחתת העוצמה לאורך זמן. בנוסף, שיטת ההקפאה תהפוך את גבישי ה- THC או הטריכומות לשברירים. הטריכומות הן מה שצריך כדי להכתיב את עוצמת הקנאביס. אם אתם מכינים מיצוי קנאביס, שיטת ההקפאה דווקא שימושית.

הדרך הנכונה לאחסון קנאביס

הנה אלטרנטיבה

במקום להקפיא קנאביס, מומלץ לאחסן את הקנאביס במיכל אטום כמו קופסאות האחסון של ״טייטואק״. זה ישמור על הארומה והטעם לאורך זמן רב יותר. קופסאות האחסון של ״טייטואק״ היא מיכל אטום לאוויר השומר על ואקום והלחות קבועה ואינו מייבש את בלוטות הקנאביס מהר מדי. המנעו מאחסון בקופסאות  קרטון, מתכת או שקיות ניילון מכיוון שזה פותח את הדלת להפחתת העוצמה, ועלייה בסיכון לטחב ועובש על התפרחת הכל כך יקרה שלכם.

הדרך הנכונה לאחסון קנאביס