קנאביס רפואי

הורות וקנאביס: בתקופת הסגר

הורות 24/7 במהלך תקופת הקורונה אינה קלה. אם אתם מחפשים תמיכה באמצעות קנאביס התחילו כאן. השפעות המגיפה, המחאה הלאומית והזמן המשפחתי המתמיד הגיעו עם הרבה נקודות שיא ושפל בחיינו – שרבים מהם דורשים, תמיכה, קשר חברתי וכמעט כל כלי בערכת הכלים ההורית. בתקופה זו של חרדה, לחץ וחוסר וודאות, הקנאביס יכול לתמוך בכם באופן הוליסטי, כולל בריאות הנפש ושליטה בסערות רגשיות. בין אם אתם הורים שנחשפו לקנאביס בפעם הראשונה במהלך המגפה הזו, או מנגד הורים המשתמשים בקנאביס ורוצים להתאים את השימוש שלכם לתקופה החדשה הזו, היינו מציעים לכם:

חשבו מה אתם צריכים כדי להיות ההורים הכי טובים שאתם יכולים.

כמו כל חומר אחר שתכניסו לגופכם, השפעת הזן שבחרתם תהיה ייחודית לכימיה של גופכם. תהליך בחירת הזנים שעובדים הכי טוב בשבילכם דורשים ניסוי וטעייה, וזה טבעי לחלוטין, בבחירת זני קנאביס תמיד שאל את עצמך מדוע צורך דווקא במינונים כאלו, ואילו השפעות/ רגשות אתה מקווה לחוות. הורות עם קנאביס עוסקת במציאת איזון עם הזנים שבהם אתם משתמשים. אם אתם עסוקים, חפשו זנים שיאפשרו לכם לתפקד בצורה ברורה, לתת לכם אנרגיה ולשמור אותכם מרוממים לאורך כל היום. בערב, היו מכוונים למציאת זנים לתמיכה בשינה. ואם אתם הורים עם עבודה לילית, אל תתייאשו. ישנם זנים שישאירו אתכם במוטיבציה לסיים גם את העבודה המקצועית שלכם. שקלו איזו צורת צריכה של קנאביס עדיף להשתמש במקומות הסגורים. ההחלטה כיצד לצרוך קנאביס חשובה לא פחות מההחלטה מה לצרוך. הורי קנאביס רבים אוהבים את ריח הצמח ואת הטקס של עישון או הורדת ראש בבנג, אך זו לא תמיד שיטת הבחירה האידיאלית כהורה. וופורייזרים, שמן טפטוף תחת הלשון, מאכלים ומשחות הם מוצרים מהירים, קלים, דיסקרטים ומושלמים להורות בקנאביס.

הורות וקנאביס: בתקופת הסגר

וופורייזרים ( מכשירי אידוי)

מכשירי אידוי ניידים ועטי אידוי הם מכשירים נהדרים עבור הורי קנאביס שרוצים להיות דיסקרטים ולהימנע מהריח העז שיכול לנבוע מקנאביס. מכשיר האידוי הנייד LEGACY PRO מבית איר וייפ, הוא החביב עלי ביותר מכיוון שאני מעדיף לאדות את התפרחת שלי וזקוק למשהו שיכול להיכנס לכיס בקלות. אפשרות נוספת היא להשתמש באידוי שמן בעזרת עט אידוי. שימו לב – אסור לאדות שמן הנמכר בשוק הרפואי המיועד לבליעה. עטים אלו הם עטים קומפקטיים, זולים יותר ממכשירי אידוי של תפרחות, ומאפשרים לך לצרוך מיצויים כמעט ללא ריח. מחירם של עטי אידוי ינועו בין 60-300 ש״ח. שימו לב לפונקציות חשובות כמו – דרגות חום, מנגנון חימום מקדים, אחריות וכמובן עוצמת בטריה.

לדוגמא – האולאו וייפ שפותח בישראל.

שמנים ומאכלים

שמן טפטוף תחת הלשון, הוא שמן שמקורו בקנאביס ובקנבינואידים, אותו אתם מחזיקים מתחת ללשונכם מספר שניות ואז בולעים. מאכלים באים במגוון צורות מוכרות ומהנות מבראוניז ועד גומי, עוגיות טחינה ובעתיד עד משקאות. מה שטוב בשתי השיטות הללו הוא שהן מצריכות מינימום התעסקות וללא ריח בכלל בהשוואה לרוב שיטות הצריכה האחרות. שתי האפשרויות האלו בדרך כלל נשארות פעילות בגופכם זמן רב יותר מאשר עישון או אידוי. אך לעומת זאת, הם שונים, בקלות מדידת המינון המתאים ביותר עבורכם. שמן מגיע בדרך כלל בבקבוק עם טפטפת המקל על המדידה המדויקת של הכמות. מאכלים בדרך כלל מגיעים בגודל קבוע מראש. אם הכמות הזו גדולה/ חזקה מדי לקיבולת שלכם, זה עלול להיות קשה יותר למדוד ולקבוע במדויק איזה מינון מתאים לך.

זכרו: קנאביס הוא אינו תרופת קסם

קנאביס הוא נהדר, אבל זה לא תרופת הקסם למתח והטראומה שעשויים להרוס את בריאות הנפש שלכם במהלך מגיפה עולמית. מוקדם יותר השנה המרכז הלאומי לסטטיסטיקה של בריאות (NCHS) ולשכת האוכלוסין החלו לעקוב אחר השינויים בבריאות הנפש באמצעות סקר הדופק הביתי שלהם. התוצאות מראות שלמעלה מ -40% מהאמריקאים מעל גיל 18 יש תסמינים של חרדה או הפרעת דיכאון – גידול של 11% בלבד בשנת 2019. במהלך תדריכי בטיחות לפני טיסה נאמר לנו לשים את מסכות החמצן לפני שנסייע לילדינו במקרי חירום. תקופת הקורונה הוא אחד מאותם זמנים שבהם חובה לדאוג לעצמנו כמיטב יכולתנו לדאוג לאלו שתלויים בנו. אתם יכולים להחליט שקנאביס אינו העזרה המתאימה לכם ביותר. עם זאת, דעו שישנן אפשרויות רבות אחרות שם בחוץ שיעזרו לכם לעבור את התקופה הזו קלה ככל הניתן.

הורות וקנאביס: בתקופת הסגר