אידוי קנאביס

וופורייזרים ועטי אידוי

לכאורה בן לילה, וופורייזרים ועטי אידוי הופיעו ברוב משקי הבית של משתמשי הקנאביס, תוך שהם מושכים אנשים שאינם משתמשים בהם בשל הנוחות והדיסקרטיות שלהם. וופורייזרים ועטי אידוי מספקים לך זנים וטעמים שונים תוך ביטול הצורך לשבת ולגלגל ג׳וינט. הם דיסקרטיים הן בריח והן במראה, מה שמקל על עישון קנאביס מבלי להפעיל את גלאי העשן.

מכיוון שתעשיית האידוי התפוצצה כל כך מהר, זה יכול להיות קשה לדעת מה המכשירים הללו יכולים לעשות ואיזה מוצר מתאים לך ביותר. לרוב, מכשירי אידוי הם אינטואיטיביים וקלים לשימוש, עם שני סוגים עיקריים של מכשירים: לתפרחת או למיצויים (דאב/ שמן לאידוי).

בוופורייזר לתפרחות משתמשים בפרח הקנאביס. המכשיר מכיל בתוכו תנור קטן שמחמם את הקנאביס והופך אותו לאדים. מכשירים אלה בדרך כלל ניתנים לשימוש חוזר, גדולים יותר ויקרים יותר. מצד שני, יש אידוי של מיצויים, שפועלים על תמצית של שמן קנאביס. הם פופולריים מאוד וניתנים לשימוש חוזר או חד פעמי. הם מכילים סוללות, מחסניות ויציאות לטעינה. בישראל עטי אידוי עם שמן קנאביס לא נמכרים בשוק הרפואי, וניתן למצוא אותם ב- ״שוק השחור״ בלבד נכון לימים אלו.

פחות עשן וריח

בעת עישון קנאביס, נייר הגלגול עובר תהליך בעירה היוצר עשן ורעלים העלולים להיות קשורים לסרטן ומחלות אחרות. וופורייזרים ועטי אידוי מחממים את המריחואנה ויוצרים אדים, שעדיין יכול להיות לו ריח, אך הוא הרבה פחות סמיך ופולשני מעשן. האדים שמייצרים הוופורייזרים בדרך כלל לא נצמדים לבגדים ובדים, ויכולים להתפזר במהירות בתוך דקות.

יש כמה בעיות בקנייתם ​​

אמנם אתה עדיין יכול לרכוש וופורייזרים ועטי אידוי ממקורות מקוונים, אך לא תמצא אותם במקומות כמו אמזון, שמתנגדים למכירה של כל מיני אביזרי סמים / טבק. בעוד שמוצרים מסוימים עשויים להופיע פה ושם, סביר להניח שהם יוסרו במהירות. הפתרון הטוב ביותר ברכישת מוצרים מסוג זה הוא להזמין ישירות מחברה אמינה ומוכרת.

אם אתה מעדיף לבצע את המחקר שלך באופן אישי, בקר בבית המרקחת או בחנות ייעודית הקרובה ביותר אלייך ושאל את המוכר/רוקח שלך לגבי האפשרויות השונות שהם מציעים.

חשוב לשים לב – עטי אידוי הממולאים בשמן קנאביס לאידוי לא נמכרים בשוק הרפואי. ניתן למצוא אותם בכל מיני מקורות ב ״שוק השחור״. כן, חשוב מאוד לשאול ולברר איזה בדיוק שמן אתם הולכים לקנות. תבררו, תחקרו אל תסמכו על כל דבר שאומרים לכם. עם הבריאות לא משחקים.

וופורייזרים ועטי אידוי

אידוי יכול לחסוך לך כסף

אידוי נוטה להיות נגיש יותר ובעל קיימא כלכלית מאשר עישון. אתה יכול לקנות וופורייזר איכותי עם שליטה במעלות כמו: האמביט פלוס, במחיר אטרקטיבי מאוד ולהשתמש בו במשך תקופה ארוכה מבלי לדאוג שתצטרך לקנות ניירות, מצתים, טבק וכו׳. מחקרים מסוימים מצביעים על כך שאידוי מנצל את הקנאביס בצורה יעילה יותר מאשר עישון. מחקר אחד שנערך על אידוי קנאביס לחולי סרטן הצביע על כך שמי שצרך את התרופה באידוי קיבלו תוצאות טובות יותר מאלו שעישנו. מדענים מאמינים כי השפעה זו קשורה לנקודת הבעירה התחתונה. בעיקרו של דבר, אתה מקבל יותר השפעה בשביל הכסף שלך בזמן אידוי. מכשירי אידוי (וופורייזרים ועטי אידוי) מגיעים במגוון מחירים. כשאתה רוכש וופורייזר, זכור שאתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו. יתכן שלא תזדקק לוופורייזר בעלות של 1500 ש״ח כדי שיתאים לצרכים שלך, אך גם רכישת האופציה הזולה ביותר בשוק אינה בהכרח שווה את העלות השוטפת הבלתי נמנעת, שתהיה לך ומשך זמן העמידות שלו עד שישבוק חיים לגמרי.

וופורייזרים ועטי אידוי