אידוי קנאביס

וופורייזר זול ומשתלם

וופורייזר זול

מכירים את המשפט שאומר – כשאתה קונה זול בסוף אתה משלם יקר? אז זהו, שבמקרה של הוילייף גו זה ממש לא המצב. משלמים מעט ומקבלים וופורייזר ששווה בדיקה! עם עלות של 400 ש״ח בלבד, הוילייף גו מציע חווית אידוי קנאביס מרשימה. 3 רמות חום, שיטת חימום קונבקיישן (הסעת אוויר) ואפשרות להחליף את גוף החימום.

כל האופציות האלו הן מותרות שהיה אפשר רק לחלום עליהן עד היום, במכשירי אידוי עם תג מחיר זול כל כך. אבל יש פיצ׳ר אחד שקנה אותנו במיוחד. אנחנו גאים להציג בפניכם את הוופורייזר הראשון לקנאביס המציע לצרכן שימוש מיידי. בוילייף גו אין צורך לחכות לחימום המכשיר. פשוט לוחצים ושואפים.

גוף החימום ייכנס לעבודה ברגע שנלחץ על כפתור ההפעלה, ובכך נוכל ליהנות מחווית אידוי שנמצאת במרחק לחיצה אחת בלבד. המכשיר שוקל רק 64 גרם ואורכו 14 ס״מ, כך שאפשר להכניס אותו לכיס ולהסתובב איתו בצורה אידיאלית גם מחוץ לבית.

משתמשים בבאנג? מעכשיו תוכלו לשלב בין העולמות

הוא מתאים לשימוש עם צמח יבש בלבד ובעל קיבלת תא מילוי של 0.2 גרם. משתמשים בבאנג? מעכשיו תוכלו לשלב בין העולמות. עם פיה ארגונומית נכניס את המכשיר הישר אל פתח המבחנה, ובעזרת 3 לחיצות מהירות נפעיל את מנגנון הסשן. כלומר, חימום רציף למשך 30 שניות.

חברת ״ויונט״ האמריקאית לא חסכה על הצרכן גם בתכולת הערכה, בה נקבל סט חלפים מגוון שייתן לנו מענה לכמה חודשים קדימה. כמו כל מכשיר אידוי אנחנו מציעים להיצמד להוראות הניקוי המומלצות ע״י חברת טבע נייצ׳ר על מנת לשמור על חווית אידוי מושלמת ועל מכשיר עם אורך חיים ארוך ככל האפשר.

וילייף גו וופורייזר זול ומשתלם

הוילייף גו מגיע עם שנה אחריות מבית חברת טבע נייצ׳ר המייבאת ומשווקת את מוצרי ויונט בישראל. לכל שאלה, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל מענה במהרה מצוות המומחים שלנו. חסרון אחד שחשוב לציין, מכשיר הוילייף גו אינו מאפשר שליטה מלאה בטמפרטורה ועלול להיות חזק לאנשים עם רגישות יתר בגרון.

ההמלצה שלנו

ההמלצה שלנו לרגישים שבניכם היא להתחיל עם דרגה החום הנמוכה ביותר – המסומנת בתאורה ירוקה המופיעה סביב כפתור ההפעלה. חשוב לציין, הוילייף גו הוא מוצר המיוצר במפעל שעומד בתקנים המחמירים ביותר בשוק האידוי ומחזיק באישורי GMP, CE ו – ROSH.

לרכישת המכשיר ניתן לבצע הזמנה כאן אצלנו באתר, או במבחר בתי מרקחת המספקים קנאביס רפואי הפזורים ברחבי הארץ.

לא בטוחים אם יש את המוצר בבית המרקחת הקרוב אליכם? צרו קשר ונספק לכם את המידע.

צוות טבע ניייצ׳ר

וופורייזר זול ומשתלם | טבע נייצ'ר