אידוי קנאביס

7 סיבות למה כדאי לבחור בוופורייזר לאידוי קנאביס רפואי ולא בעישון

  1. בריא יותר בטווח הארוך – למרות שלא הוכח שעישון קנאביס מגביר את הסיכון לסרטן ריאות, כולנו יודעים שעישון, לא משנה איזה חומר, אינו בריא. המציאות היא, שעישון קנאביס מכניס זפת עטרן וחומרים כבדים נוספים לריאות (כתבה באנגלית בנושא), אלו מגרים אותן ומגבירים את הסיכון לברונכיטיס. בדיוק בשביל זה יצרו את הוייפורייזרים. השימוש באידוי, מונע את תהליך השריפה, בזכות השימוש בטמפרטורות נמוכות יותר. כך שהמשתמש שואף רק את החומרים הפעילים בקנאביס בלי כל הרעלים (עד 95% פחות עשן משריפה).
  2. בריא בטווח הזמן המידי – בניגוד לעישון, אידוי לא מכניס לגוף חומרי בעירה המסכנים את הבריאות שלנו. אין כל השפעה על הנשימה כמו שיש אחרי עישון. באידוי זה לא קורה לי. בנוסף אין לחץ על הריאות כך שהאידוי פחות מעייף את הגוף.
  3. דיסקרטי – נכון שגם וופורייזרים מייצרים ריח של קנאביס, אבל לעומת העישון זה הבדל של שמיים וארץ. האדים מתפוגגים במהירות והריח הרבה פחות אגריסיבי. כמובן שגם לא נדבק לשיער ולבגדים. המראה הטכנולוגי, גם נותן לנו אווירה נעימה יותר לעומת הדלקה של ג'וינט.
  4. לטעום את הטעם האמיתי – בפעם הראשונה שתטעמו את הטעם האמיתי של הפרחים תבינו שכל השנים האלו חשבתם שהטעם של קנאביס זה שרוף… בוופורייזר הטעם הוא אחר לחלוטין, הטעם הטהור של הצמח. לראשונה תוכלו להבדיל בין זנים שונים רק על בסיס הטעם שלהם והטרפנים שקיימים בהם.
  5. חסכוני – בוודאות. אידוי חוסך כסף בטווח הארוך, היות וצריך לשרוף פחות חומר כדי להגיע לאותו היי. מחקר שנערך בקליפורניה (כתבה באנגלית), מצא כי בזמן שבעישון ג'וינט פחות מ- 25% THC מנוצל, אידוי יכול לנצל כ- 46% מה- THC. מחקר נוסף של המכון למחקר סמים מצא שניצול החומר באידוי הוא היעיל ביותר. אם אתם ממש מעוניינים לחסוך חומר, מומלץ לשמור את כל השאריות של האידוי (הצמח במצב חום) ולאפות איתו עוגות. נכון שרוב החומר נוצל כבר, אבל מניסיון אם תשתמשו בכ-20 גרם שאריות בעוגה קטנה תקבלו אחלה של ספייס קייק.
  6. מבחר גדול של מכשירים – יש הרבה סוגים של ויפורייזרים היום בשוק שמגיעים בכל מיני צורות וגדלים. ככה שכל אחד יכול למצוא את הויפורייזר המתאים לו, אפשר להיעזר במדריך לבחירת וופורייזר. רובם נטענים בכבל USB וככה אתם יכולים להגיד יפה שלום למצית שלכם ולהתחיל להרגיש הכי היי-טק שאפשר. הדבר החשוב ביותר זה התאמת המכשיר למשתמש. לכן מומלץ מאוד להתייעץ עם המומחים של טבע נייצ'ר לפני הקנייה, על מנת לוודא שאכן תקבלו את מה שאתם מצפים לו.
  7. הסטלה – בשורה תחתונה זה הדבר הכי חשוב לא? יתכן ובהתחלה תרגישו כי אתם צריכים לקחת יותר שאיפות מבעישון. הדבר נובע בעיקר מההרגל הפסיכולוגי של העשן. אנחנו רגילים להרגיש הרבה עשן. בנוסף, האפקט שמתקבל באידוי הוא בדיליי קצר (בין 5-10 דקות) היות ואנחנו לא שורפים את החומר. מצד שני, כפי שכבר ציינתי ניצול החומר הוא טוב יותר ובנוסף כאשר משתפרים מבינים שאין צורך להוציא את האדים מהפה בכלל… ואז מתחיל כל הכיף. מאיידים מנוסים יכולים לקחת שאיפות ארוכות (כ- 5 עד 10 שניות) למלא את הריאות עד הסוף ולהחזיק את האדים בפנים לכמה שניות נוספות, ככה מגיעים לניצול חומר מקסימאלי ולסטלה חזקה ומפתיעה.
7 סיבות למה כדאי לבחור בוופורייזר לאידוי קנאביס רפואי ולא בעישון | טבע נייצ'ר